بلاگ باشگاه

آخرین رویدادهای باشگاه مشتریان فروشگاههای زنجیره ای شهروند


Responsive image

یلدا را به خیر و خرید پیوند دهید | نوشته شده در : 1398/09/19 10:55:18

کمپین "یلدا به خیر و خرید" از تاریخ 20 آذر تا 6 دی در تمام شعب فروشگاه های شهروند اجرا خواهد شد و به واسطه آن علاوه بر مشارکت شرکت شهروند، بستری نیز برای جلب کمک های مردمی فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، در نشست خبری این کمپین که با حضور اصحاب رسانه و مدیران عامل شهروند و موسسه خیریه محک برگزار شد، جزئیات کمپین ویژه شب یلدا با عنوان یلدا به خیر و خرید تشریح شد که بر اساس آن مشتریان می‌توانند از 20 آذر لغایت 6 دی ماه با خرید از فروشگاه های شهروند علاوه بر بهره مندی از تخفیف های ویژه یلدایی در طرح کمک به کودکان سرطانی سهیم باشند.

مسعود سریع القلم، مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره ای شهروند در تشریح اهداف این کمپین بیان کرد: طی ماه‌ها مذاکره و برگزاری جلسات کارشناسی همکاری با موسسه خیریه محک را انتخاب کردیم چرا که این سازمان در ارایه خدمات به فرزندانش همواره با دوری از ترحم و احترام به کرامت انسانی عمل می‌کند، از طرفی محک با رعایت اصل شفافیت سازمانی معتمد در میان جامعه است و این بار قرار است شهروند با انعقاد این تفاهم نامه بخشی از سود حاصله خود را در حمایت از کودکان سرطانی به موسسه خیریه محک اختصاص دهد.

سریع القلم در خصوص نحوه مشارکت شهروندان در این کمپین تصریح کرد: مشتریانی که در بازه زمانی ذکر شده از فروشگاه‌های شهروند خرید می‌کنند به طور غیر مستقیم در این اقدام خیرخواهانه مشارکت دارند؛ اما در صورتی که شهروندان و مشتریان خواستار مشارکت بی‌واسطه در تامین هزینه دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان باشند، می‌توانند با خرید کارت‌هایی که به شکل دارو با مبالغ 2، 5 و 10 هزار تومان در فروشگاه‌های شهروند عرضه می‌شود، مستقیما و بدون واسطه در این حرکت انسان دوستانه سهیم باشند.

وی از همراهی فروشگاههای شهروند در برنامه هایی با محوریت توجه به مسئولیت های اجتماعی خبر داد و درادامه خاطر نشان کرد: این کمپین در راستای مسئولیت اجتماعی شهروند و در پی تاکیدات شهردار تهران مبنی بر توجه به این مهم و حمایت از فعالیت‌های خیرخواهانه اجتماعی برنامه‌ریزی و عملیاتی شده، این در حالی است که در اجرای این اقدام خیرخواهانه هیچگونه فشاری از نظر مالی به اشخاص ثالث و شرکا وارد نشده است و تامین کنندگان می توانند در صورت تمایل در این کمپین حمایتی مشارکت کنند.

مدیرعامل موسسه خیریه محک در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد اجمالی از فعالیت‌های این موسسه مردم نهاد گفت: محک در راستای حمایت همه جانبه از کودکان مبتلا به سرطان در طول 28 سال گذشته تنها با تکیه بر جلب مشارکت‌های مردمی و انواع کمک‌های بشردوستانه که فعالیت‌های خیرخواهانه بنگاه‌های اقتصادی بخشی از آنهاست، توانسته بیش از 32 هزار کودک مبتلا به سرطان در سراسر ایران را تحت حمایت قرار دهد که در حال حاضر 19 هزار نفر از آنها در فاز درمان قرار دارند. کمپین «یلدا به خیر و خرید» یکی از روش‌هایی است که با همین هدف برنامه ریزی شده است و بسیار خوشحالیم که فعالیت‌های اقتصادی شهروند در جشنواره فروش شب یلدا به یک نیت خیرخواهانه گره خورده است و امیدواریم چنین رویکردی به طور مستمر در کشورگسترش یابد.

احمدیان با اشاره به توجه شرکت شهروند به مسئولیت اجتماعی خود، ادامه داد: این اقدام ورای عوایدی که برای محک دارد یک حرکت اجتماعی ارزشمند است و حاکی از توجه یک شرکت تجاری به موضوع مسئولیت اجتماعی است که می‌تواند به عنوان یک الگو توسط دیگر شرکتهای تولیدی و برندهای تجاری دنبال شود.

سریع القلم در پایان این نشست افزود: در راستای ترغیب شهروندان به مشارکت در این اقدام خیرخواهانه، اجرای مسابقه و قرعه‌کشی نیز پیش بینی شده است. مشتریان می‌توانند جهت شرکت در قرعه‌کشی  با دو روش اقدام کنند؛ در روش اول پس از خرید کارت‌های کمک هزینه دارو و اطمینان از درج مُهر شهروند روی آن، از کارت خود عکس بگیرند و در قالب یک پست در صفحه اینستاگرامشان به اشتراک بگذارند و صفحه اینستاگرام محک و شهروند را فالو و روی این پست تگ کنند. در روش دوم می‌توانند صفحه محک و شهروند را فالو کرده و 5 نفر از دوستانشان را زیر پست این کمپین منشن کنند و هشتگ #یلدابخیروخرید را به اشتراک بگذارند. در نهایت برندگان از طریق قرعه کشی اعلام خواهند شد.