بلاگ باشگاه

آخرین رویدادهای باشگاه مشتریان فروشگاههای زنجیره ای شهروند


Responsive image

موفقیت شهروند در تسریع خدمات رسانی به مشتریان | نوشته شده در : 1398/09/27 10:32:15
عضو شورای شهر تهران موفقیت مجموعه های تکنولوژی محوری مانند شهروند را در ارائه خدماتی دانست که به مردم عرضه می‌کند، چرا که شهروندان دوست دارند خدمات را با سرعت بیشتری دریافت و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در خصوص نقش تکنولوژی در مدیریت شهری اظهار داشت: بحث هوشمند سازی مفهوم جدیدی در حوزه مدیریت شهری است، زمانی که در مورد هوشمندسازی صحبت می کنیم ابعاد مختلفی از آن مورد توجه قرار می گیرد، یکی از موضوعات مرتبط با هوشمند سازی در حوزه مدیریت شهری حاکمیت هوشمند است که می‌تواند از بعد نظارتی، قانون گذاری و مدیریت بر فضاهای شهری حائز اهمیت باشد.

وی با اشاره به نقش مجموعه‌های فناوری محوری همچون شرکت خدمات کالای شهروند که تحت نظارت مدیریت شهری است، بیان کرد: موفقیت این مجموعه‌ها به دلیل خدماتی است که به مردم ارائه می‌شود، شهروندان دوست دارند خدمات را با سرعت بیشتری دریافت و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند اما در کنار این موضوع باید به اقتصاد شهری نیز توجه شود، هوشمندسازی در تحقق شهر هوشمند باید به گونه ای تعریف شود که هزینه خدماتی که از شهروندان دریافت می‌شود از هزینه دیگر خدمات ارائه شده شهری بیشتر نباشد، شرکت شهروند و سایر شرکت‌هایی که خدمات مجازی ارائه می‌کننند باید در زمینه هوشمند سازی به اقتصادی بودن آن نیز توجه کنند،  خدماتی که در بستر اپلیکیشن و استارت آپ ارائه می‌شود باید به گونه‌ای باشد که از دیگر خدمات ارائه شده شهری گرانتر نباشد.

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش درپایان با اشاره به شهروند هوشمند خاطر نشان کرد: ما امروز توانستیم رتبه ? هوشمند سازی در دنیا را کسب کنیم موضوعی که نشان می‌دهد نسبت به کشورهای دیگر دنیا عقب نیستیم شهروندان امروز توانایی استفاده از خدمات هوشمند و ارائه شده در فضاهای شهری را دارند و می‌توانند از خدماتی که در بستر اپلیکیشن‌ها و فضای مجازی ارائه می‌شود، استفاده کنند. این رفتارهای تکنولوژی محور فضای مناسبی را ایجاد می‌کنند تا فروشگاه‌های زنجیره‌ای بتوانند خدماتشان را در قالب اپ‌های هوشمند به مشتریان ارائه و کسب سود کنند.