
مسئولیت اجتماعی شهروند در کمپین “یلدا به خیر و خرید” | نوشته شده در : 1398/10/07 10:27:25
رئیس شورای اسلامی استان تهران، بیان کرد: کمپین یلدا به خیر و خرید شهروند نشان از رویکرد مدیریت شهری در سال های اخیر است که به مسئولیت های اجتماعی توجه ویژه ای دارد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، الهام فخاری، عضو شورای اسلامی تهران در خصوص کمپین فروشگاه شهروند برای کودکان مبتلا به سرطان بیان کرد: برنامه ای که فروشگاه شهروند به عنوان مجموعه تحت نظارت شهرداری تهران با مشارکت موسسه محک در نظر گرفت، اقدام مثبتی برای مدیریت شهری و حامل پیامی برای شهروندان است که احساس کنند شهرداری نهادی است که ایدههای زیبایی برای مشارکت های انسان دوستانه خلق می کند، مجموعه شهروند در این ایام تصمیم گرفت یک درصد از سود فروش خود را به موسسه محک و برای درمان کودکان مبتلا به سرطان هزینه کند.
وی در ادامه بیان کرد: بر اساس هماهنگیهای صورت گرفته سه نوع ماکت دارویی با قیمت های مختلف برای کمک به درمان بیماران سرطانی در این فروشگاهها طراحی شده که مشتریان میتوانند از میان این ماکتها انتخاب و به صورت مستقیم به موسسه محک اهدا کنند، این اقدام در راستای مسئولیتهای اجتماعی فروشگاه شهروند صورت گرفته که امیدوارم دیگر نهاد ها و موسسات مدیریت شهری نیز با الگو گیری از این اقدامات درصدی از سود خود را برای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود اختصاص دهند.
عضو شورای اسلامی تهران، ری و تجریش بیان کرد: مجموعه شهروند به عنوان یکی از موسسات اقتصادی وابسته به شهرداری و برخواسته از مردم است که هدف اصلی آن خدمت به مشتریان میباشد، اقدام زیبا و خداپسندانه شهروند نشانهای از رویکرد مدیریت شهری در سالهای اخیر است که به مسئولیت های اجتماعی توجه ویژه ای دارد.
فخاری با اشاره به تاثیر طرح های این چنینی بر ارتقای نشاط اجتماعی اظهار داشت: این مجموعه اقدامات شور و تحرک ویژهای به فضای فروشگاهی شهروند بخشید و موجب شد شهروندان با اشتیاق بیشتری خریدهای خود را انجام دهند زیرا این مجموعه نشان داد به درمان و هزینه های کودکان مبتلا به سرطان حساسیت ویژهای دارد و شهروندان این اطمینان را دارند که کمکهای آنها برای کودکان مبتلا به سرطان هزینه میشود.
عضو شورای شهر تهران در خصوص حضور شهروند در کلان شهر های دیگر تصریح کرد: مجموعه شهروند یک بنگاه اقتصادی است که در صورت حضور و گسترش فعالیت های خود در کلان شهرهای دیگر میتواند خدمات خود را در یک فضای رقابتی گسترش دهد و اساس نامه شرکت شهروند هم این مجوز را میدهد که شعباتی را در تمام شهرستان ها شعباتی افتتاح کند.
رئیس شورای اسلامی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: حضور شهروند در سراسر کشور به عنوان برند مدیریت شهری اتفاق خوبی است که با حضور در کلان شهر های دیگر میتواند از افزایش حاشیه سود خود در راستای ارائه خدمات بهتر و انجام مسئولیت های اجتماعی به شهروندان بهرمند شود.