بلاگ باشگاه

آخرین رویدادهای باشگاه مشتریان فروشگاههای زنجیره ای شهروند


Responsive image

ارسال ۲۷ کامیونت بار کالا و ملزومات اساسی به مناطق سیل زده | نوشته شده در : 1398/11/16 09:59:15
رئیس هیئت مدیره شرکت شهروند از ارسال 30 میلیارد ریال کالا و ملزومات اساسی و مورد نیاز هموطنان آسیب دیده در سیل استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، محمد اسلامی نسب رئیس هیئت مدیره این شرکت، درخصوص مسئولیت های اجتماعی شهروند بیان کرد: فروشگاه های زنجیره ای شهروند همان طور که از نامش مشخص است از نظر اجتماعی به بدنه مدیریت شهری و شهروندان متصل است که این مسئله ناشی از درک احساس مسئولیت میان مردم به ویژه مشتریان و تامین کنندگانی است که با ارائه کالاها و محصولات به قیمت مناسب و کیفیت بالا در امر خدمت رسانی به شهروندان کمک می‌کنند.

رئیس هئیت مدیره شهروند در ادامه افزود: ما در مجموعه شهروند پس از سیل اخیر سیستان و بلوچستان توانستیم با برگزاری جلسات مختلف با تامین کنندگان محصولات خود، آنان را مجاب کنیم که شرکت شهروند در خصوص رسالت‌ها و مسئولیت های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی در قبال هموطنان آسیب دیده، مسئول است خوشبختانه تامین کنندگان با همراهی و درک مناسبی که از وظایف و رسالت‌های اجتماعی این مجموعه دارند از کمک رسانی به هموطنان سیل زده استقبال کردند تا جایی که بخش زیادی از ملزومات مورد نیاز هموطنان را توانستیم با مشارکت تامین کنندگان کالا و شهرداری تهران تامین کنیم.

اسلامی نسب در خصوص استقبال مردم از کمک های شهروند به مناطق سیل زده بیان کرد: مردم استقبال بسیار خوبی از این رفتار خیرخواهانه داشتند شاید در جریان کمک رسانی‌ها حضور فیزیکی نداشتند ولی کمک‌های این مجموعه با مشارکت و حمایت مشتریان، سهامداران و تامین کنندگان جمع آوری شده است که می‌توانیم نقش مردم را به وضوح در این اقدام انسان دوستانه مشاهده کنیم.

رئیس هیئت مدیره شهروند در پایان تصریح کرد: انجام مسئولیت های اجتماعی و اقدامات این چنینی از سوی شرکت های اقتصادی نوعی احساس مسئولیت مشترک ایجاد می کند تا شهروندان تصور نکنند صرفا خریدار هستند بلکه می‌توانند علاوه بر خرید در اقدامات خداپسندانه نیز شریک باشند.

منبع : روابط عمومی و امور بین الملل